road runners team




osnove NOS sistema

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    road runners team Seznam forumov -> Članki
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
RoadRunner
EL Presidente


Pridružen/-a: 01.08. 2007, 20:17
Prispevkov: 1439
Kraj: MIklavž

PrispevekObjavljeno: 27 Apr 2009 12:22    Naslov sporočila: osnove NOS sistema Odgovori s citatom

Osnove o NOS - Nitrous Oxyde System

Če želiš pridobiti več KM mora motor porabiti več goriva.Gorivo za zgorevanje potrebuje kisik in če se poveča količina goriva se mora tudi količina kisika. To se omogoči na več načinov (odmične gredi , večiji vplinjači , kompresorji , turbine) in NOS.


NOS (Nitrous Oxide System). Poleg tega ima NO dobro lastnost , da pri vbrizgavanju spremeni agregatno stanje iz tekočega v plinasto in pri tem se močno zniža temperatura ( NOS zniža temperaturo v sesalnem kanalu tudi za 20°C). S tem je omogočena gostejša zmes in posledično več goriva. Nitro oksid (N2O) ni gorivo! Med eksplozijo zmesi v cilindru motorja N2O razpade na kisik in dušik. Kisik, ki se sprosti omogoča zgorevanje več goriva in to je vzrok za povečanje moči motorja.Če se ne dovaja več goriva ni povečanja moči, poleg tega pa tudi motor ne deluje tako kot bi moral ( poruši se razmerje zrak / gorivo ).


Uporabljajo se trije osnovni sistemi NOS-a: suhi, mokri in direktni vbrizg.

Suhi sistem dovaja N2O preko ventila v sesalni kanal. Več goriva, ki ga potrebujemo za večjo moč pa se dovaja preko originalnih šob v motorju s tem, da se "prevara" sistem. Prvi način je, da se med delovanjem NOS poveča pritisk goriva na šobah (večji pritisk več goriva v istem času). Drugi način pa je, da se poveča čas ko so šobe za gorivo odprte s tem da se prevara računalnik motorja.


Mokri sistem dovaja N2O pomešan z gorivom (zato mokri). Ta sistem se uporablja predvsem pri motorjih z vplinjači, saj je njihov sesalni sistem zasnovan za pretok mašanice. Motorji s sistemom vbrizgavanja goriva imajo sesalne sisteme z ostrejšimi loki in krivuljami, kar lahko povzroči probleme pri pretoku tekočin (goriva) tako, da lahko nastanejo tudi samovžigi mešanice že v sesalnih kolektorjih.

Direktni vbrizg N2O pa vbrizgava N2O direktno v vsak sesalni kanal posebej tako, da se dodajo vbrizgalne šobe za vsak cilinder posebej (k originalnim za gorivo). Ta sistem je sicer najučinkovitejši , saj se da kontrolirati dovod N2O in goriva za vsak cilinder posebej, ima pa slabo lastnost, da je najzahtevnejši za vgradnjo in se ga uporablja predvsem na dirkalnih avtomobilih.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo MSN Messenger - naslov
torstorm
no pa saj že zna
no pa saj že zna


Pridružen/-a: 16.07. 2009, 10:33
Prispevkov: 3

PrispevekObjavljeno: 16 Jul 2009 12:46    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

to so osnove ja, teoretičen princip delovanja ,govori pa se lahko še o marsičem glede tega .Najbolj pomembna je meritev oz, kako se lahko vbrizga vedno enaka količina plina glede na gorivo da se doseže optimalno razmerje da ne pride do taljenja določenih delov v motorju avtomobila....(do ~13:1) ter kake elektro ventile moraš uporabiti da bodo zakasnitve odpiranja med N2O in bencinom brez vmesnih zakasnitev.....bencin ima tlak do 10 barov plin n2o pa tam do 100 barov in ker je v avtomobilu le 12V napetost in z vključitvijo raznih porabnikov v avtomobilu pri že majhnih padcih napetosti pride do teh zakasnitev ,zato se uporabijo različni elektroventili z nižjimi napetostmi kar ne vpliva na ventil za tistih par sekund (uničenje) zaradi samohlajenja....
Za nasvet če bo kdo delal kaj takega, naj uporabi ločen vbrizg goriva in nitroja, po možnosti preko kontrolerja .Vsi drugi sistemi niso tako učinkoviti in slabo vplivajo na motor.
Kaj več pa ne smem povedati top secret Wink
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    road runners team Seznam forumov -> Članki Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group